Hej raringar!

Vilken fantastisk vacker dag idag, första riktiga vår-dagen tror jag:) Visst är snön kvar här och där, inga gröna blad någonstans men ändå, solen VÄRMER lite för första gången och det luktar som vår ute:)

Men nu får jag skärpa mig! Fy vilken dålig blogg-kompis jag är!! Inte kikat runt, inte bloggat själv. Blä, nu får det bli bättring!

Här kommer lite kort jag gjort på senaste tiden, först ett till Nina som fyllt år:



Fina folkabussen från Vilda Stamps, hibiskusarna är extra roliga eftersom Nina har såna tatuerade på höften:)



Din-dag texten är också från Vildas, satt på 3D-kuddar. Visst är trollsländan i metall fin?



Fjärilar urklippta ur papper med lite glitter på:



Här kommer ett kort jag gjorde på Wetterscrappen, denna underbara dag med bästa Cathrin, Linda, Helena vid mitt bord. Läääänge pratade vi, pysslade och hade roligt! Extra tack till goa AnnikaS som räddade oss med pepp och tips när tiden mellan utmaningarna inte räckte till;)



Är inte glasögonbarnen från Vilda heeeeelt bedårande? Extra happy är jag att de nu finns i Angelicas butik Hildas Rum!! Den här rara kraken finns hemma i butiken nu:)



Fyra söta roliga barn med brillor finns det, och två störtsköna texter, en av dem är denna:



Jag har faktiskt två kort till att visa, men de får jag ta imorgon. Nu ska jag iväg och ha distresskurs på Hildas, jättekul ska det bli!

Bamsejättesuperdunderkram till er alla, jag har saknat er må ni tro<3 !!


Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Välkommen tillbaka, gomman!:) Lika underbara kort som alltid och det kommer automatiskt ut ett: "Aaeeemen" så fort man ser dessa urgoda små brillisbarn! Heeeeelt fantastiskt färglagt och dekorerat i vanlig ordning - du är och förblir min idol (på alla sätt:)



Poss

2011-03-17 @ 18:16:18
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Tjabba bruden!! Där är du ju;-) Håller med Linda om brillisbarnen, underbara precis som korten.



I morgon??? Va?? Ska du uppdatera 2 dagar på raken??



Kan du så kanske vi kan klämma in nå´n dag nästa vecka.......leeeeeedig:-)



Hoppas kursen gick fint, var ni många??



Kramen Cathrin

2011-03-17 @ 20:59:12
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Mim...

Underbara kort!!! väntar med iver på de två nästa.

Ha en bra helg.......

2011-03-18 @ 07:38:52
URL: http://mimstankar.blogspot. com
Postat av: Maritha

Åhhh så kul att se dej tillbaka i bloggvärlden....för vad vore väl den utan dina fina kort att inspireras av...??! =) 2 Helt underbara kort du gjort och din färgläggning är ju bara så härligt fin! Jag har ju just börjat massproducera "dina och Lindas" fina blommor.....LÖVLY!! =)



Ha en skön fredag vännen

Kramar om

2011-03-18 @ 09:04:58
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0