Hej raringar!

... Om det nu finns någon kvar därute efter min lååååånga bortavaro?
Nu är jag här igen i alla fall och har saknat er massor:) Tänkte unna mig lite bloggsurfande hos er nu framöver, även om det fortfarande är hektiskt på jobbet är det lite bättre nu när det närmar sig sommar. Mindre resor och mer pyssel:)

Vi har varit på bröllop! Tänkte visa vad min fina svägerska och hennes man fick av oss i familjen. De hade önskat sig endast bidrag till bröllopsresan som present, så då gjorde jag ett bokkort från oss och våra familjer:



Från sidan:



Distressruta är sååååå perfekt för en stressad stämpel-junkie som mig! Bara att gå loss i stämpelpärmarna:)



Stämplarna är dels nya från Vildastamps, lite gamla swirlar, Magnolias love-collage och vackra texter från piecesbypieces. Insidorna:



Visst är den här texten fin?
 


Så tråkigt att ge pengar i ett kuvert bara tycker jag. I en bok såg jag en liknande sedelfjäril, så jag gjorde ett försök med en av femhundringarna, resten fick bli rullar under:



Närbild på fjärilen (som ju mer liknar nån scary insekt efter mina tämjningsförsök med ståltråden, ha ha:)



Baksidan fick lite stämplar bara:




Har faktiskt ett gäng kort till som jag inte hunnit visa, men nu när jag äntligen fått tummen ur kanske det kan rulla på lite? Stor kram till er krakar som orkat tittat in hos mig trots urusel uppdatering! Sötnosen Cathrin sa till mig här om veckan att nu kunde hon baske mig den "jädra dopasken till Alice utantill"!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

PANG!!! Jädrar du , där slog jag i backen.....ska du chockera oss på det här viset kanske det vore på sin plats med en liten förvarning om att du tänker uppdatera, eller?

Hoppas nu jag sliper lära mej detta inlägg utantill oxå;-)

Shit vad fint du fått till bok-kortet.....lööövli.

Så bra och utan en endaste dekoration, du ser du kan ju få till det utan oxå.

Tänkte på dej innan i dag.......länge sedan nu.....längtar.

Pöss Cathrin

2011-06-21 @ 19:36:36
URL: http://norrgardens.blogspot.com
Postat av: Karin

2011-06-21 @ 20:47:34
URL: http://scrappkarin.blogg.se/
Postat av: Karin/scrappkarin

Åh va härligt!

Smart idee att rulla pengarna, det blir ju ofta ett istucket kuvert eller en ficka :)



Ha en bra midsommar!

2011-06-21 @ 20:49:10
Postat av: Maritha

ha ha .....japp kan bara hålla med,den texten me dopasken kan jag utantill!! =)

VÄLKOMMEN TILLBAKA I BLOGGVÄRLDEN RARING! ;)

Ett helt underbart fint bokkort såklart för du är ju en riktig proffspysslare min vän,och det är ju verkligen så snyggt att "gå loss" med stämplarna som du gjort vännen...löv it!

Ha nu en skön midsommar min vän

Kramar i massor

2011-06-21 @ 21:42:49
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Emelie

Äntligen! Dina trevliga inlägg är tillbaka och du fortsätter att inspirera oss med fantastiska alster.

Ha en härlig dag!

Kram Emelie

2011-06-22 @ 06:53:41
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com
Postat av: Mim...

Men Wow detta var ju bara helt underbart!! färger stämplar sammansättningen och inte minst pengafjärilen. Jag blir så glad när du dyker upp i bloggen med något nytt för du är så inspirerande.

Glad Midsommar, vågar vi önska sommarsol???

2011-06-22 @ 07:20:43
URL: http://mimstankar.blogspot. com
Postat av: Petra/Paradise

hahahhaha bra sagt där Cathrin!!! ;)



Men ibland behöver man en bloggpaus, även om den är frivillig el ej :)



Skönt att det äntligen har lugnat ner sig dock :)

Men då ska man istället njuta av det (förhoppningsvis) vackra vädret och trädgårdsbestyr..så då finns inte bloggtiden pga det istället ;)



Men nu till ditt bokkort!

WOOOOOOOOOW!!!

Älskar framsidan! Så fina stämplar du dekorerat med och insidan är så genomtänk och kärleksfullt dekorerade :D

Pengafjärilen satte verkligen pricken över i:et!

hihi Å jag tycker den är väldans charmig ;)

En fjäril med attityd!



Du kan du stumpan!



Många kramar och välkommen tillbaka!! :D



kramisar Petra

2011-06-22 @ 09:01:14
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej kära du.

Vilken udnerbar bok du gjort. Skulle bli överlycklig över att få något så fint och välgjort!!

Snyggt du fått till pengarna och alla stämplar...

Härligt att se lite pyssel från dig, men kan bara instämma med att det är mkt att göra, så bloggen prioriteras inte för tillfället...

Sköt om dig och ha det GOTT!!

Kramis från Petra

Ps. Himla kul att se dig i söndags.:)

2011-06-22 @ 10:18:17
URL: http://petras-place.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Det här är helt otroligt, har saknat dig så otroligt och tidigare idag hade jag planer på att efterlysa dig! Kul att ha dig tillbaka i bloggvärlden efter din bloggpaus.



Bokkortet är helt underbart! Tokgillar framsidan och insidan är snyggt dekorerad och även jag gillar den charmiga pengafjärilen.



Vore kul att ses framöver!

kram Annika

2011-06-22 @ 18:48:32
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Patricia/tiza67

Jag säger som reklamen: Plötsligt så händer det......

Fast du är inte ensam om att vara dålig på att uppdatera sin blogg, jag kan bara säga: jag med!!



Vilket underbart finfint bok kort!! Du är så kreaktiv och fjärilen den är ju hur underbar allra som helst! Den passar in med den lilla tuchen av steam punk som jag tycker mig se!!!



Kram på dig och trevlig midsommar!

Patricia

2011-06-24 @ 10:00:12
URL: http://www.tiza67.blogspot.com
Postat av: Angelica

Älskar fjärilen,och det syns hur mycket du älskar stämplar för resultat blir helt magiskt. Måste göra en djupdykning i stämpellådan för att pröva ny kombinationer. Tack för inspirationen!!!

2011-07-27 @ 19:31:56
URL: http://scrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0