Presentpåse till jul

Hej darlingar!

Elliot höll sig  feberfri igår och fick gå en kort-dag på dagis idag, gött att det gick över så fort den här gången!
Pysselsuget igår bidde i alla fall en påse:) Blev inte så lite svag för den här Magnoliatomten från Hildas Rum! Men alltså, jag får för mig att han tullat lite på julsnapsen eller..? Lätt rödkindad och lutar sig lite;)




Målat med distresser som vanligt, fast den lilla tomten på snusen har fått stickles på sina muddar, lite bling måste ju även en tomte få kosta på sig! 



Blingad blomhög:



Baksidan fick få lite papper och guldstickles:



Åh vad många roliga projekt jag har framför mig, så kul med nytt! Hittar ni på för roligt nu i höstmörkret då?

Kramar!

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Påsen är underbar och tomten likaså! Visst ser det ut som att han varit i några hus och fått något värmande i sig, dessutom är det slitsamt att vara tomte.



Själv har jag en hel del pyssel i fingrarna, men när jag var nere i pysselrummet gick inget riktigt som jag ville...

kram Annika

2010-11-02 @ 19:15:06
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Cathrin

Ho ho ho fiiinsch de några scnälla barn, hick. Jo helt klart har han varit på julschnappsen.



Men så bedårande fin din påse blev, undra om jag oxå kan få till en sådan .........fast då måste jag nog oxå kolla låååångt ner i flaskan, och det går väl inte för sig på en tisdag va??



Skönt att miniD piggnart till.



Kram Cathrin

2010-11-02 @ 20:34:01
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Mim...

Så underbart!!! gôrskön tomte och dina blommor är bara så fina,undrar hur många gånger jag skrivit det?

Ha det bra!

2010-11-02 @ 21:08:11
URL: http://mimstankar.blogspot.com
Postat av: Linda - Pysselbus

Åhhh, vilken läcker påse!! Det måste ju vara den som är själva julklappen?? Innehållet kan aldrig vara lika bra som förpackningen...! Så cool att han lutar sig mot texten och så snyggt färglagt! Och lite på kanel ser han allt ut att vara.... ;-)



Ha det så bra och hoppas Elliot håller sig frisk!

Kram

Linda

2010-11-03 @ 08:16:01
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Presentpåsen är ljuvlig! Och visst är den rolig att dekorera! Perfekt som gå bort-present! Fyll med något smaskigt, klart! :D



Jag köpte nog för några stämplar på mässan, för min mojo är fortfarande borta.. :/

Det är kortmakeriet som suger..finner ingen inspiration för fem öre.

Lättare med 3D-pryttlar och alter!



Kramis på dej gumman!!

2010-11-04 @ 11:05:03
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0