Wetterscrappen - Ready to rock:-)

Nu har jag fixat det sista till den stora träffen i morgon - ska bli såå kul! Jag har förberett några motiv, tänkte att det blir svårt att måla när det är lite trångt och mycket folk. Har gjort i lite olika färger så man kan välja på plats sedan:



Jag har alltid så svårt att välja vad jag ska ha med mig på träff - dessutom är det så svårt att hitta bra förvaring som funkar på resande fot! Den sista gången tog jag helt sonika hela min lilla byrå med dekorationer och material:) Hurtsen HELMER från ikea:



Monika som ska med imorgon, var förbi innan och lämnade världens bästa present!! En "verktygslåda" i tyg som var helt galet bra! Jippy;) Så här blev den när den var färdigpackad:



Plats för punchar, alla stämpeltillbehör, akvarellfärger pennor, saxar och mycket mer! Lätt överskådligt och massa bra fack och hällor att ha allt möjligt i. Hon hade köpt den på Biltema, mannen hade tipsat;-)

Hej hopp så länge, får se om jag hinner ladda upp några alster imorgon!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Pernilla! Kul att ses idag! Vilken kul scrapp-dag! Ser verkligen framemot en kurs i färgläggning! Kram Camilla

2010-03-27 @ 22:40:06
Postat av: Pernilla

Detsamma, verkligen jättekul! Ska bli kul med kurs, jag hoppas få lite smygtips av dig när det gäller disposition, du är såå duktig på sånt:-)

Kram kram!

2010-03-28 @ 17:04:53
URL: http://trollwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0