vår i luften

..Åtminstone i min pysselhörna! Har precis börjat EZ-foama stämplarna som jag beställt. Det här fina arket från Stempelgledes nya kollektion "spring botanicals":



Tänkte börja måla lite motiv ikväll så jag kan göra klart korten på lördag. Då ska jag och min jobbarkompis Helena vara med på Wetterscrappen på Hildas Rum i Huskvarna! Ska bli galet härligt att få inspiration av alla duktiga scrappare och förhoppningsvis kunna få lite gjort själv! Inte för att jag har några superstora förväntningar på min egen produktion, brukar mest kolla på alla andra;-) Hursomhelst, jättekul!

Imorgon fyller vår lilla kille år, hela 4 år! Han har önskat sig en pinata....? Ingen aning var han fått det ifrån! Hur som helst så har Dojje byggt en robot-pinata av kartong och lite annat, ambitiös pappa som han är;-) Dessutom har han pratat i flera veckor om att han vill ha knappar på sitt födelsedagskort:-)) Helt skadad av sin kortmakerska till mamma uppenbarligen! Så här blev hans kort i alla fall:



Knapparna:-)





Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0