Mera grattiskort

Idag fyller Daniels farmor år:-) Eftersom E just blivit feberfri åkte bara Daniel på kalaset. Jag gjorde ett kort med en av de nya stämplarna. Testade även min nya spellbinder-die i min Epic 6,  blev rätt bra! Papprena är fram och baksida av de nya jag köpte på Hildas Rum, ljuvliga!



Fått hjälp av bästa L med tips på hur jag ska fota, tack!! Blev så himla grå och mörka bilder innan.
Detaljer på blommor och bling. de små rosorna kommer från ett papperark med utstansade färdiga mönster som jag snurrat ihop:





Eftersom Doris jobbat på plantskola när hon var ung och är fortfarande väldigt intresserad av blommor, gjorde jag en blom-inspirerad insida. Textstämplarna är från Prickiform och blommorna en "reststämpel" jag köpt för länge sedan.



Färglagt och glittrat blommorna



Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0