Jag är ingen rosa tjej...

...Men kan ändå inte få nog av rosa papper:-) I mitt stora, och jag menar verkligen stora, pappersarkiv är rosa den absolut största fliken. Det finns en nyans av rosa för alla humör och typer tycker jag. En särskild älsklingskombo är rosa tillsammans med grått/grafit:



Stämplat bakrundspappret med fickuret och textstämpeln igen. Chalkat all kanter och blommor med distressdyna, då blir det mer grått än svart. Detaljer i silver, som punchinella och metallbling.





Insidan fick matchiga papper och stämplar på akvarellpapper:



Baksida gör jag ibland, här med spillbitar och utskriven "handmade" på datorn:



Nu blir det till att slänga sig i sängsoffan, rätt trött efter några roliga, spännande robotdagar i ett vårigt 19 grader varmt Wien! Killarnas robotar höll sig kvar i båda dagarna och gick ända till finalspelet!! Ingen placering dock, men var nöjda ändå.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jättefin kort som vanligt! Älskar verkligen Inkidos papper, de är helt underbara!

Å va gött med 19 härligt varma grader, hoppas att vi snart är där också =)

Ses på lördag!

Kram kram

2010-03-23 @ 10:34:51
URL: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Visst är de underbara!! Du får inte ta hem så himla mycket fina papper Angelica, jag måste snart köpa nytt hus igen om det fortsätter så här;-)

Ska bli såå kul på lördag, kram på dig!

2010-03-23 @ 13:11:11
URL: http://trollwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0