Inte för att det är säsong..

...för julkort, men ändå! Verkar ju ändå aldrig bli vår så då kan jag lika gärna visa något vintrigt:-) Här är två julkort från två olika år, det bruna från 2008 och det blå från 2009. Minns att jag kände mig hyfsat nöjd med det bruna när jag gjorde det, men tycker nog att det hänt lite på ett år ändå?

2008:




Textstämpeln i bakgrunden använder jag ofta fortfarande, den enda jag har som är monterad på träkloss. Fin! Trollet är från Trollwing-kollektionen vi gjorde till förra julen med Hildas Rum.


2009:







Motivet målat med distresser, muren har jag gjort själv.

Nu längtar jag bara efter våren och sommaren, blir såååå trött på all snö!


Kommentarer
Postat av: Linda

O, denna härliga jul;) Vilka underbara kort du gör!! Poss

2010-03-05 @ 07:27:24
Postat av: Pernilla

Tack raring:-) Tur att det åtminstone finns kortmakeri, annars skrotar vi hela juleländet, eller hur?

2010-03-05 @ 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0