Gult & grått

Här kommer nu kortet som jag vann en av utmaningarna med på Wetterscrappen. Jag blev så himla glad och stolt, sprang runt i  huset när jag kom hem och visade och berättade för alla 3 tonåringarna PLUS deras kompisar som var här;-) Måste vara härligt för dem med en så diskret mamma, ha ha:-)
I alla fall, kortet är i en för mig helt otippad kombo - har aldrig gjort något i grått och gult förut tror jag:



Papprena är underbara ljuvliga Maja Design Crea Diem, från Hildas Rum. Jag stämplade med textstämpel och klockan på, ville inte använda fler papper som "skymmer".  Motivet är Magnolias, färglagt med distresser:



Blommorna är textstämplade på gult papper och sedan punchade och glittrade. Knappar och bling inuti:



Insidan, färdig för att göra till grattiskort, lycka till, tack eller något annat. Den härliga krokusen är en stämpel från Prickiforms nya vårkollektion, likaså texterna:



Nu ska jag leka taxi ett tag för alla barn, äta och sedan hoppas jag stjäla en stund till att göra färdigt fler kort av de motiv jag redan målat:-)

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Ida H

Du var väl värd den vinsten!

Ditt kort slog helt klart högst!

Grattis!!

Jag vann ju en me & man blir verkligen stolt!!!

Kram

2010-04-06 @ 18:57:26
URL: http://scrappida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0