Födelsedagskort med ful-söt stämpel:)

Regn, dugg, spöregn, ösregn och så en och annan störtskur... När kommer min sommar undrar jag?? Vill bada, hänga i trädgården och åka mc hela tiden ju. Well, en sak är ju bra i alla fall, man får pysseltid!
Här är kortet till min jobbarkompis Helena som fyllt år i helgen. Hon är inte alls mycket för rosa egentligen, men kortet ville helt enkelt vara rosa av sig självt den här gången:



Stämpeln är en äldre Magnolia som jag fått stämpla av Emelie (tack snälla!!). Blev helt svag för den här krakiga lilla tjejen:), visst kan man inte låta bli att le när man ser henne? Magra stackars ben och två hårstrån:))



Fyllt på metall- band- och bling-lagret hos Hildas Rum igen, så nu blev det onödigt tjockt med band, pärlor och blommor som vanligt:)





Insidan:



Jahapp, nu har jag inget födelsedagsbarn direkt framför mig, men ändå pysselsugen.. Nån som kan tipsa om någon rolig utmaning att skapa efter? Nåt "mål" är ju roligt om man ändå vill skapa lite?

Massa kramar:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är hon helt underbar!

Underbart kort som vanligt.

Ha en trevlig kväll!

Kram Emelie

2010-06-14 @ 20:05:06
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com/
Postat av: Cathrin

Hej söta!! Tack gulle dej för rolig kommentar hos mej fnissade nästan på mej, så roligt du skriver.



Tjatigt kanske men jag säger bara wow, du är galet bra, guuuuud så fint kortet blev. Man kan inte annat än le åt detta motiv.



Ett mål???? Jo men visst ett kort till mej bara för att, ha,ha,ha bara skojjar.



Och du nån dag när solen skiner kan du ju ta hojjen hit och kolla på de små skräpen, lagom tripp va?? ca 3 mil eller så.



Kram på dej Cathrin



2010-06-14 @ 21:44:27
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Helena

Ååååååhh!! helt underbart och så sööööt stämpel! Tack så mycket för det fina kortet! Och jag har nog blivit lite mer rosa nu efter detta fina kort! ;-)

Nu ska det få hedersplatsen i min nya pysselhörna som jag håller på att fixa...

Kramkram

2010-06-15 @ 07:23:20
URL: http://helenaskort.blogg.se/
Postat av: Pysselbus

Hoho, jag puffar mer än gärna för dina fina kort i min blogg!! De är ju helt underbara och detta är inget undantag!! De blir ju bara sååå läckra!!!



Kolla gärna sidebaren på min blogg, har listat ett antal utmaningsbloggar där. Två stycken är sprillans nya; hänglar och Zoe Bunny... För man blir ju så otroligt sugen att stänga in sig och pyssla när det regnar...



Kram

Linda

2010-06-15 @ 09:23:30
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Patricia/tiza67

Underbart kort igen!!!! Håller med att den stämpeln är så där ful snyggt underbar:O) De har ju utvecklats lite i sin stil! Men de gammla stämlarna har sin skarm!!!

En liten utmaning är väl att göra ett julkort nu när det är sommar. Men du kanske redan gör julkort!

Kramen Patricia

2010-06-16 @ 21:50:38
URL: http://www.tiza67.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Himmel och makaroner vilket fint kort!!

Färgläggningen är suverän och upplägget så himlans läckert. Det är en fröjd att kika in i din blogg.

Färglägger du med Distresser på akvarellpapper eller?



Hoppas att det blir en fin helg så du kan ta dig en tur på hojen.

Helgen börjar med Rod Stewart konsert för min del:=D!!



Kram//Gunilla

2010-06-18 @ 11:46:42
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Mikaela

supersnyggtt färgflagt och underbart dekorerat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0