Regnskur = 2 Sketches 4 You:)

Hej på er! Nu i eftermiddag kom det en riktig dundrande regn- och åskskur här, nästan lite skönt faktiskt efter de här galna veckorna med tropiskt klimat! Jag passade på att göra ett kort efter skissen hos 2S4Y #56:



Blev kanske lite väl fritt tolkat av mig, den raka bården på skissen gjorde jag av en lååång hög med blommor, och motivet är ju inte direkt runt..



Motivet köpte jag på mässan, Greeting Farms "Madelynn", riktigt sweetheart! De kinesiska tecknen är från ett clearstamp-set jag fyndade på Bokia i Lysekil.



Stora blomman är ett lätt taffligt försök att göra en egen magnolia av band som jag såg en tjej göra på Kungsbackaträffen. Får nog öva lite till tror jag:)



Idag har jag fått paket!!! Magnolias club-kit "sommar 2010", så nu får det allt komma lite fler skurar i veckan:)

Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Himmel och pannkaka lika fint som vanligt....åh, vad jag gillar dina kort:)

Ryktet nådde mej att du var på mässan, kul va? Stämplen var underbar!



Vet du jag fick paket i går och tro det eller ej men mitt innehöll samma som ditt, hi,hi.



See you!! Kram Cathrin

2010-07-15 @ 21:26:54
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Pysselbus

Åhhh, nu har du gjort det igen!!! Ett superläckert kort med så många detaljer att jag får titta in flera gånger för att få in allt... Fast det gör inget - vackra saker kan jag titta på många gånger!



Superläckert motiv!!! Har inte alls gillar TGF förut men den här tjejen var ju en riktigt sötis! Vad gillade du klubbpaketet förresten? Har bara köpt en gång och det var i julas... Grymt besviken! Har inte köpt flera... Var det bra nu? nyfiken



Ha det så härligt nu när det är lite svalare!!



Kram

Linda

2010-07-15 @ 21:29:14
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Anonym

ooh, så fint kort! som alltid! var klubbkitet fint?? jag köpte i våras men glömde bort nu!!!

försöker hitta inspiration i värmen... hur gör du?

har ju en deadline som jag redan flyttat fram S



kram

2010-07-15 @ 22:48:30
Postat av: Laura Davis

This is stunning!

Thanks for playing at 2S4Y!

Laura

Postat av: Savitri

This is so so beautiful! I love all the flowers!

2010-07-15 @ 23:51:38
URL: http://www.scrapbit.com
Postat av: Renee

So beautiful. Love it!

2010-07-16 @ 00:53:11
URL: http://flutterbys-and-fairies.blogspot.com/
Postat av: AnnikaS

Även om dina kort är nästintill raka motsatsen till mina så blir jag lika tagen varje gång. Dina kort är så fina och med så mycket detaljer så man behöver titta flera gånger för att få in allt! Färgläggningen är som vanligt helt otroligt fin!

kraaaaam Annika

2010-07-16 @ 07:12:02
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: [email protected]

WOW! Vilket superfint kort du gjort efter skissen!

Och en skiss får man tolka precis hur man vill å jag tycker du har gjort det med bravur! :D

Älskar din färgläggning!! Du är GRYM!!

Skulle så gärna vilja se ett av dina kort i verkligheten för många gånger tar inte kortet ut sin rätt på ett foto.

Vad nyfiken jag blev på Magnolias klubbkit!

Undrar om någon kanske lagt ut foton på Scrappiz.



Trevlig helg på dej vännen!



KRAM Petra

2010-07-16 @ 08:37:10
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: cheryln

completely adorable!!!

2010-07-17 @ 17:38:38
Postat av: Katja

Ååååå!! Jag blev helt förälskad i din kinesiska stämpel. Vilken tillverkare är det? Jag har suttit vid datorn nu i ca 4 timmar och bara letat efter den stämpeln, jag vill verkligen ha en sån jag med. Jag håller med alla föregående skrivare du gör helt underbara kort. Kramizz

2011-01-06 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0