Kungsbacka, "jag mötte Lassie" , bröllopskort och lite till:)

Hej på er!!Härliga underbara fantastiska ljuvliga semester:) Haft vansinnig tur med vädret och varit i Lysekil, badat och solat, sååå gött!
Igår var jag och Helena på min första mässa! Scrapträff i Kortmakarens regi, samt mässa bredvid.
Och vet ni? Lyckliga vi som mötte kändisarna och mina stora idoler från scrapvärlden (fattades bara Petra/Paradise så var listan komplett;)) Gick först distesskurs med duktiga (och trevliga!!) Linda/Muhren som gav mersmak! Önskar vi kunde få hit henne till stan för en ren distresskurs, jag får ta tag och köra lite lobbying för det. Nästa kändis-stora-idoler var självaste Sassa och Lillemor, som satt och målade motiv på träffen. Galet galet vackert och nästan magiskt att se hur motiven växer fram och blir levande i deras händer... Suck, jag blir bara sååå impad!!! Dessutom ett stort tack till dem för att de är så himla rara, generösa med tips och precis hur trevliga som helst!

Jag deltog i en utmaning där man skulle klämma in metall, fem av något, plus nåt man inspirerats av någon annan samt nåt man brukar ha med. Jag blev alldeles röd om kinderna och såååå glad när jag VANN  med mitt bröllopskort!!



Kortet är till en jobbarkompis som gifter sig på lördag, motivet Magnolias



Blommor, metall, band och bling i massor som vanligt. Fyndade ju och shoppade upp på Hildas Rum under rean:)



På mässan köpte jag bl.a. de fina metallbokstäverna och tunna kulkedjan med deras namn från Pagoni:



Likaså den här stora metallblomman som jag "spretade till" lite:



Tusen tack igen dels till Helena som hängde på, dels till "idolerna" som var så rara och goa och så klart tack för min fina vinst, en fiffig väska med förvaringsboxar till dekorationer inuti, som Pagoni sponsrat!



Ikväll har jag pysseltid när det ändå ska åska, så vi hörs snart igen:)

Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Pysselbus

Nä, fy!!!!! Nu går skam på torra land! Vad är det för kort du gjort???



Jo, ett VINNARKORT!!!! Så klart! Har ju hela tiden sagt att allt du gör är såååååå himla läckert så jag förstår absolut att du vann! STORT GRATTIS!!!!! Skulle ju möta en av mina idoler om jag sprang på dig, liftar ju dig titt som tätt.... Fattar fortfarande inte hur du får till det! Sjukt snyggt är det i alla fall!



Ha en härlig kväll!

Kram

Linda

2010-07-11 @ 20:02:59
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Linda

Det var så trevligt att träffas! Klart ditt kort skulle vinna!



Kram Linda

2010-07-11 @ 23:48:37
URL: http://www.muhrenssida.com
Postat av: Cathrin

HEJ! DU ÄR EN AV MINA IDOLER:)



Helt fantastiskt vilken fin skapelse och utan att ha sett de andra korten så förstår jag att du vann.

Kanske blir det lite liftning när jah ska göra 2 bröllopskort, eller får jag stryk då??



Härligt att ni fick några kanondagar i Lysekil.



Vi hörs kram Cathrin

2010-07-12 @ 07:16:03
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Bidde det någon åska igårkväll?

Vi var ju i Jkpg i helgen så det var lite svårt för mig att vara på Gotland, tossa där! Vart fick du det ifrån?! ;)

Men Gotland är bästaste platsen på denna jord så jag hade gärna varit där nu :)

Jag var å hippade en tjej i Jkpg i helgen och igår var vi å besökte ett supervarmt Gränna. det var olidligt. men det har det förvisso varit hela helgen ;)

När vi åkte från stan så hade molnen börjat hopa sig.



Låter som du haft en toppenbra dag i Kungsbacka!!

avis

hihi ;) ROligt att jag var saknad :P

Men vi ses ju förhoppningsvis till höst!! :D



ta hand om dej gumman!!!



KRAMAR Petra

2010-07-12 @ 15:38:04
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Å du, jag höll ju på att glömma!

Superstort grattis till vinsterna!!

Underbart läckert kort, förstår att du vann!!! :D



Kramis igen

2010-07-12 @ 15:39:17
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hej söta du!

Tack för så rara ord på blggen min, de värmer! Visst ÄR det kul att gå på pysselträffar, jag ääälskar det. Roligt oxå att ditt fina kort vann, det fick min röst hur lätt som helst!

Hoppas vi träffas nån gång igen. Lägger din blogg till mina favoriter.

Lillemor

Postat av: mona

Åhh!! Jag hade ingen aning om att du hade en blogg! Nu vet jag! Vilka himla fina kort du gör! O vad kul det var att se vårt underbara bröllopskort på bild här! Det är så himla vackert!

Kram på dej!

2011-08-27 @ 11:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0