Sneak peak

Hej i vårvädret!

Här springer jag. Ut till altanen en sväng till solen, sen in till pysselbordet igen innan jag springer ut igen för en snabb kopp kaffe:-) Sitter och försöker montera ett kort med ett motiv jag målade igår... Kört fast lite! Det blev ett kort i lila för första gången:-)



Har gjort ett delat kort med titt-fönster in på motivet, men jag kan inte bestämma mig för dekorationer än! Tips mottages:-)
Insidan är lättare, den blir ju som en "normal" framsida med den här vikningen. Men papprena gör ju så mycket i sig, underbara beroendeframkallande Inkidos Crea Diem från Hildas Rum. Använt det fina låset från Hildas som jag haft ett tag men inte kommit till skott med.

Nä, nu får jag springa lite till mellan min baden baden och pysselbordet:-)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0