Rock on!

Daniels pappa fyller år snart. Han är ett geni när det gäller alla slags motorer och "samlar" bl.a på roliga vägmaskiner. Metall blir som lättformad lera i hans händer och den motorn är inte uppfunnen som inte han förstår sig på! Han har en 6-8 st motorcyklar i garaget och utan hans gamla off-road hoj hade det aldrig blivit något numera älskat mc-kort för mig:-)
I år överger han nog sin supersporthoj R1, och köper en Harley Davidsson verkar det som.
Don efter person - det här kortet ska han få:



Allt material inklusive den coooola mc-stämpeln är från Hildas Rum. De härliga papprena är faktiskt förra årets jul-kollektion, som i det här sammanhanget ger lite USA-feeling tycker jag.
Chipboardstjärna plus metallplatta från Tim Holtz:



Insidan:



Embossade stämplarna med blåmetallic pulver, närbild:



Liten baksida:



Jag som är galen i att måla hade ändå roligt med det här kortet. Jättesvårt men kul!
Nu hoppas vi på gött väder i helgen, är sååå sugen på att ta premiärtur på motorcykeln!

Hej hopp & påskkramar till er!


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej hej hej!! Hittade hit genom Hildas rum, och har jag inte fel så sågs vi där på vätterscrappen, fast jag satt där uppe.



Galet mycket fint att titta på här, hm, se och lär (kanske).



Tack för titten som säkert inte blev sista gången Cathrin

2010-04-06 @ 15:23:49
URL: http://cathrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0