Lila, lila, lila

Hej!

Igår gjorde jag klart det lila kortet äntligen. Tog rådet från min jobbarkompis Helena "Ös på!!" :-)
Fick fota om någon bild till dagsljus, så därför skiljer sig färgåtergivningen på de olika bilderna:



Insidan:



Motivet, Magnolias Hilda, målat med distresser som förutom ansiktet är färglagt bara med svart + lila:-)



Lite detaljer, metallfjäril, pärlor, pärlfloss och band från Hildas Rum så klart:



Hängena med "live" och "laugh" är från magnoliabutiken i borås, kommer inte ihåg märket.
Blommorna är stämplade med min härliga gamla textstämpel som oxå fick komma med på sidan under hängena.



Massa bilder blir det! Väldigt onödigt kanske, men jag gillar själv bloggar som slösar med bilder så man kan kolla någon detalj man kanske är extra intresserad av.

Kram på er!

/P

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej !

Så härligt kort du gjort ! Som vanligt måste jag berömma din fina färgläggning....



Maila mig på [email protected] så kan jag fixa halsband till dig !!

Kramelikram !!

2010-04-16 @ 18:45:47
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: ulla

Hej,

vilket urläckert kort.

Jag gillar åxå när man visar detaljerna på många kort.Ses igen ;)

2010-04-16 @ 19:00:58
URL: http://mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

WOOOOW!!

Kortet är ju hur fint som helst! Gillar vikningen skapt! Å att du "öst på" med detaljer, snyggt!!!! :D



OOOH! Var du på en träff hos Angelica säger du!?! Undrar vem du är...kanske tjejen som fick alla sina barn väldigt tidigt?! Kan det vara du?

HUm..undrar annars vem du är? VILL SE FOTOOOOO!!! ;)



Tusen tack sötaste du för orden inne hos mej!

De värmer ska du veta!! skuttar runt

Alltid roligt å höra att man kan inspirera någon :)



Trevlig helg på dej!



KRAMAR Petra



ps: Och gällande länken så får du givetvis mer än gärna länka till mig! glad

2010-04-16 @ 22:28:01
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0