HV blåååååå:-)

Jippppiiiiie! Vilken rolig helg det har varit! Gastkramande SM-final med bästa bästa HV71 i lördags, och vi vann!! Rolig fest med goda vänner efter matchen, sen åkte vi in till stan och tog emot laget tillsammans med 20 000 andra jönköpingsbor mitt i natten:-) Heeelt otrolig stämning, jag är fortfarande hes!!

Resten av helgen har det blivit lite hänga i trädgårdslandet, OCH det bästa av allt - premiärtur med underbara bästa räsiga motorcykeln:-))

Ikväll har jag gjort klart kortet med det andra motivet som är målat med en av de nya distresserna:



Färglagt med färgen Chipped Sapphire. Ville egentligen måla moln bakom motivet, men hittade inte någon bra form att sudda mot. Jag tog lite punchinella istället, minns inte var jag sett idéen någonstans för länge sedan, det blev lite rolig effekt även om det inte blev moln?



Bling och blommor i drivor som vanligt:-)



Nästa projekt blir att testa nya gröna tonerna, roligt!

Måste bara puffa lite för min jobbarkompis och vapensyster i pysselträsket - Helena. Hon har ÄNTLIGEN startat en blogg efter mycket tjat från mig:-) Gå in och titta på hennes härliga kort och alster, Helenaskort !!

Kram kram:-)


Kommentarer
Postat av: Helena

Aah, läckert kort som vanligt! Kul idé med punchinellan! blev ju kanon.

och tack för puffen!



kram

/H

2010-04-26 @ 22:14:19
URL: http://helenaskort.blogg.se/
Postat av: Pysselbus

Jag blir stum! Så snyggt!



Du har lyckats så bra med suddningen bakom med puncinellan... Jag trodde nästan att pappret var lite genomskinligt och att punchinellan låg bakom, så häftigt effekt!



Kram

2010-04-27 @ 07:10:34
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Säger som pysselbus......jag blir helt stum.



Tokigt galet fantastiskt jättehärligt kort, du är jättebäst på det här.



Kram Cathrin

2010-04-27 @ 15:08:47
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

himmel vilket läckert kort! Massor av häftiga detaljer!

Fint med alla blommor och fjärilen å knapparna!

Och urläckert med "punchinella-hål" i bakgrunden av det stämplade motivet! Vilket toppenläcker idé å inte så svårt att göra heller juuu!

Det ska jag lifta :D



HEEEEEJA HÅÅÅÅVEEEE!!! Vi vrölade i högan sky här hemma!

Stackars oss som har hela Vimmerby mot oss ;)

Typ INGEN som hejjar på HV. Därför hade vi gärna velat haft en stor jävla HVflagga å hänga den från balkongen!! ;)



KRAAAAMISAR

2010-04-27 @ 18:08:02
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Hej tjejen!



Råkade just snubblade in hos dig, vilken härlig blogg & massor med fina skapelser! =) Välkommen att kika förbi hos mig.



Om du vill stå med i min blogglista så hittar du en länk till "blogs of note" i min blogg samt att du gärna får stå med i min rak-bok, vill du det så mailar du mig din adress till [email protected] så kanske postis kommer med något gott när du minst anar det! ;)



Ha det gott, soliga kramar Ulrica

2010-04-27 @ 20:44:18
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com
Postat av: Ida H

Ha, punchinella! Det måste jag pröva!

Du målar så bra...jag däremot har inte målat sedan jul utan började idag igen & va jag har legat av mig. Måste träna!!!!

Hoppas ni har det trevligt ikväll!

Ska ner om Hildas & shoppa några stämplar. Flowerpower flickan var så charmig- vill ha!!!

Kram Ida H

2010-05-06 @ 19:01:19
URL: http://scrappida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0