Glad midsommar & små drakar:)

Hoppas ni har det varmare än jag idag? Hutter och burr! Fast jag antar att jag blir varm av vänner, skratt och liite snapps ändå ikväll:)

Här kommer ett kort jag inte visat trots att det är ett tag sen:
Min lilla Draktämjare har nämligen fyllt 5 år! ... eller Drak-"tänjaren" som han själv säger när han leker med sina riddare och drakar:) Det här kortet fick den lilla drak-o-dinosaurie-älskande killen i alla fall:



Egentligen borde hela kortet vara svart, eftersom det är hans älsklingsfärg, men hans favoritdinosaur från Bolibompas "dinosaurietåget" Tyrannusaurus Rex har just de här färgerna där, så han blev jättehappy ändå:)
Den lilla draken är från Vida Stamps, även om jag har målat ränder på ryggen som egentligen inte är där:



Dekorationer med dödskallar och knappar på flyern med Vildas grattis-stämpel:



Insidan fick papper och samma runda spellbinder-stansar som utsidan:



Älskar min nya spell-stans! Alla stämplarna på insidan är från underbara piecesbypieces, loooove ém!!





Ser ni att jag jag faktiskt prövar mina vingar utan så mycket dekos? Har faktiskt gjort nästan bara sådana nya försök på mina projekt de senaste "tysta" månaderna. Tror att jag behövde det även om "mina" blommor med all säkerhet får komma fram igen snart:)

Kram sweethearts &
GLAD MIDSOMMAR på er!!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Åhhhhh men hur jäkla söt är inte den där lilla draken.....ja och du har ju som alltid målat till perfektion min sötfia!! OJ OJ! Hela kortet får ju för tusan en gammal rugguggla(jag älskar ju ugglor f.ö) som mej att vilja bli draktämjare....hi hi Coola dekos och snygga färger....suck.....du är ju bara gryyyyym du! ;)



Glad midsommar på dej me

Kramar om

2011-06-25 @ 00:56:53
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Patricia/tiza67

Vilket underbart kort till en liten draktämjare!!! Gillar den lite ruffa, karja stilen. Det är svårt att göra med så lite deko. när man gärna vill fylla hela kortet. Men du har lyckats med VG.

Ha en fortsatt skön helg!!

Kram Patricia

2011-06-25 @ 10:32:16
URL: http://www.tiza67.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Detta kort är superläckert! Kan tänka mig att han blev glad för det. En sak jag gillar extra mycket med det här kortet är knapparna, sjukt snyggt!

Hoppas att ni har en skön midsommar, trots vädret.

kram ANnika

2011-06-25 @ 12:09:46
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Monica =)

Vilket urfint kort!!! Förstår att den lille drakfantasten blev nöjd =)

Grym färgläggning!!

2011-06-25 @ 21:18:42
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Men nu uppdaterar du så ofta att jag inte hänger med riktigt:)

Jättecoolt kort, förstår att det mottogs med glädje.

Och du färglägger som vanligt som en kung/drottning!



Poss

2011-06-27 @ 11:31:59
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: linda

Jättefint, superfint målat och passande stämplar!

2011-11-16 @ 11:59:17
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0