Äntligen hemma!

... Jag då alltså, inte tv-programmet:) Har haft storNyårs-konferens med jobbet i helgen. Roligt som bara den med nästan 300 av oss från sveriges alla hörn! Däremot är jag jäääättetrött efter helgen och allt planerande innan, även om jag är så himla glad att allt flöt på och blev lyckat.

Jag har fått en galet fin award av bästa rara AnnikaS!!



Den innebär bl.a att man får 5 dollar att handla i Digi's With Attitude's webbshop! För att få presentkortet måste jag:
  • berätta 3 saker om mig själv, som gör mig olik alla andra
  • nominera 5 bloggar för awarden och berätta det för dom
  • visa upp blogg awardens logga (ovan) i min bloggs marginal och länka den till Digi's With Attitude! Challenge Blog

Eftersom mina html-kunskaper verkligen suger, så har jag ännu inte lyckats få upp loggan i side-baren, men jag hoppas på hjälp av någon skillad tonårsdotter här i huset inom kort:)

Mina tre saker (några har kanske varit med tidigare):
1. Jag är totalt morgondöd. Måste "kaffa upp" mig rejält innan jag möter en endaste person (inkl min stackars familj). Vaknar nästan alltid arg tyvärr;) Några muggar kaffe senare är jag väldigt snäll igen tack och lov!!
2. Galen i fart. Kör alldeles för fort, alldeles för ofta i bil, även om det blivit MYCKET bättre sedan jag fick mc-kort. Nu får jag utlopp för min roadrage på antingen min goda Fireblade eller på GSXR1000, våra härliga supersporthojar! Läääääängtar efter våren och mc-säsongen...
3. Väldigt svag för djur som ser lite "misslyckade" ut. Tex mina 2 fulsöta cornish rex-katter med sin sparsamma krulliga päls och jättestora öron. Blir kär i alla sorts krakiga djur faktiskt, alltifrån gingliga nakenhundar, höns (Cathrin den lyckosten har hur många underbara som helst!), paddor, giraffer och nästan alla apor som finns:)

Jag skickar awarden vidare till 3 galet goa scraptjejer som jag "lurat" in i pysselträsket:

Linda/Piecesbypieces
Mia/scrapwitch
Helena

Förr-förra helgen gjorde jag ett kort med en sprillans nyinköpt stämpel från Hildas Rum:



Motivet är från ett ljuvligt set av Crafters Companion, blev lite kääääär i de fina blommorna och älvorna:



Insidan fick även den Maja Designs Fika-papper



Texten på insidan är från galet användbara Tim Holtz-setet igen:



"Life can.." är en textstämpel som följde med Crafters Companion-älvan, band, metall och bling som vanligt:)






Stooooor kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Maritha

ÅHHHH så himla fint vännen!! Kortet är bara helt bedårande...WOW!! Dina blommor slutar jag aldrig förundras över hur fina dom är love Stämpeln fr Tim är ju oxå bara hur fina som helst,jags kulle kunna köpa hur många textstämplar som heeelst,ja om jag inte behövde betala hyra och mat och.....suck =)



GRATTIS till din award oxå,det är ju så kul att få och den här va ju lite annorlunda som hade en present med sej!! =)

Ha det så bra

Kram kram

2011-01-18 @ 16:05:03
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Linda - Pysselbus

Men gumman! Nu är du ju back on track! Helt underbart kort!! Läckert med alla stjärnor och bara sååå fin stämpel!



Kramis

Linda

2011-01-19 @ 07:42:29
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Ljuvligt är enda ordet jag kommer på! Har ju sett det i verkligheten och den lilla älvan är bedårande söt och du färglägger, som vanligt, galet fint. Super med alla stjärnor som återkommer. En dröm i lila! Love it & Love U:) Poss

2011-01-19 @ 09:13:56
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Men vad tusan! JAg har bloglovin å detta inlägget har jag inte fått nåt mail om att du skrivit! grr

DUMMA Bloglovin!

NÅväl, vilken tur att jag ändå är uppmärksam!! ;)



Kortet är ljuvligt min vän!

Vilka härliga detaljer å jag håller med dej, den där stämpeln är hur fin som helst!

Gulligt med alla stjärnor också :)



KRAMISAR!!

2011-01-20 @ 23:24:06
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Anna

Så vackert! Så underbara stämplar! Gillar verkligen hela upplägget! Du gör såå fina alster! :)



Kram Anna

2011-02-20 @ 18:13:54
URL: http://fruarnalilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0