Ljus och mässa!

Hej vänner!

Oh vilken rolig, rolig helg jag har haft!!! Lördag till söndag har jag varit på mässa i Göteborg, ätit gott, druckit gott, shoppat lite och skrattat mycket:) Åkte tillsammans med de fyra goa pysselvännerna Cathrin, Petra/Pooh, Petra/Paradise ocn AnnikaS - tack tjejer för en galet bra helg!!

Mycket inspiration och extremt LITE shopping blev det! Mässan var nämligen oerhört TRÅNG och man kom knappt fram i montrarna... Ni som känner mig förstår att då blev det inte mycket handlat för Pernilla precis! Jag avskyr verkligen köer och här var de lååååånga! På lördagskvällen åt vi på en italiensk restaurang (supergott!!) och sedan lite bar-häng på hotellet (också supergott!!). På söndagen däremot passade det mig bättre, lite folk och möjlighet att faktiskt se lite:) Jag handlade några textstämplar från Vilda Stamps och sedan hittade jag några embossingfoldrar jag länge varit sugen på att testa.

Förra veckan hade jag några goa jobbarkompisar hemma på pyssel:) Vi stämplade och dekorerade på blockljus - hur KUL är inte det??? Har bara någon enstaka bild på de första jag gjorde, resten har jag redan gett bort:)

Gjorde ett till söta Nina med Sweet Pea stämplar, så fin text!





Stempelgledes Friendship texter, baksidan med den fina stora rosen glömde jag fota!



Dekorationer från Hildas, fina metallblommor rosor och pärlfloss:



Idag jobbar jag hemma, Elliot har haft feber i helgen så han fick ta en slappdag och krya på sig:) Ikväll ska jag i alla fall ÄNTLIGEN få pyssla!! Var ju hos Angelica på Hildas Rum i fredags och fick bland annat tre galet bedårande Magnoliastämplar som jag lääääängtar efter att sätta penseln i:)
Men först lite jobb!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Det var verkligen en kanonhelg och det var tur att det lugnade sig lite på mässan så att vi kunde handla!



Dina ljus är så fina, blir så sugen att testa.

kram Annika

2010-11-01 @ 13:30:37
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Hej på dej vännen!! Trodde du kanske att du skulle vara själv på mässan??? Härlig tanke i alla fall, att få gå runt och shoppa utan att trängas.

Galet roligt hade vi i alla fall, och jag gör gärna om det.

Himmel vad fina dina ljus blev, nästan synd att fjutta på dem, men å andra sidan kan man ju göra fler då.

Lillplutten då, hoppas han snart är pigg igen sötisen.



Tack underbara Pernilla för en toppenhelg.



Kram kram kram Cathrin

2010-11-01 @ 18:24:10
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej på dig !

Stackars killen. jag frågade E om han lekt med din E idag. Nej, sa han bestämt..då stämde ju det...;)

Så himla snygga dina ljus blev ! Du har verkligen fått dem fina med härliga stämplar och snygga dekos !Måste, måste, måste göra såna jag med !!

Tack för en underbart galet trevlig helg! Så himla snällt att jag kunde åka med...

Sköt om dig och hoppas att killen mår bättre snart!

Kramkram från Petra, alias Poohtra....;)

2010-11-01 @ 21:02:10
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Underbart ljus med härliga stämplar.

Ha en toppendag!

Kram Emelie

2010-11-02 @ 07:17:39
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com/
Postat av: Petra/Paradise

tusen tack själv vännen!! hade en superduperhärlig helg och den gör jag mer än gärna om!! :D



WOOOOW ALLTSÅ! Ljusen är hur bedårande som helst!!

Verkligen LÖÖÖÖÖV dem!!! Vilka snygga detaljer!

Jag är så arg på mej själv som aldrig köpte någon collagestämpel + text..som jag pillade på på mässan.. :(



Ta hand om dej och hoppas lillskrutten frisknar till SNARAST!!!



Kramisar Petra

2010-11-02 @ 10:39:40
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Linda

Men ooooooooh, såna ljus vill jag ha...ju! Superfina! Poss

2010-11-02 @ 16:12:11
Postat av: Linda - Pysselbus

Sååå läckra! Hur sjutton får du till den läckra dekorationen?!?!?! Riktigt snyggt, inga ljus man vill elda på direkt...



Undrar nu om Elliot? Fick för mig att du hade tre tjejer, som dessutom var stora... (typ skolstora).. Är jag ute och vimsar nu igen? Eller är Elliot en liten sladdis?? nyfiken



Tusen tack för alla goa, gulliga kommentarer du lämnat i min blogg glad (det höll på att bli glogg istället för blogg när jag skrev så jag kanske har tullat på snappsen jag med, eller för all del gloggen/glöggen... ;-)



Kram



Linda

2010-11-03 @ 08:21:17
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0