Ny utmaning och rolig rea!

Idag har jag fyndat!! Hildas Rum har bamse-rea, så det blev underbara papper, dekos och tillbehör superbilligt!Hoppa in och passa på ni med om ni behöver lite nytt:



Blev så sugen så jag kastade mig över pysselbordet när jag kom hem och gjorde ett grattis-till-bebisen-kort. Tittade på Just Magnolia och hittade en jättefin skiss att skapa efter. Minns ni den krakiga ljuvliga Magnolia flickan jag gjorde i rosa häromdagen? Nu har jag fått både pojken och flickan i min ägo efter att söööööta goa Cathrin handlat dem åt mig i Borås förra veckan, TACK honey! Dessutom kanske jag inte har berättat att vi har varit förbi hos henne med motorcyklarna? Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN har jag fått känna på de små kycklingskräpen i verkliga livet, inte bara sukta efter bilder på Cathrins blogg:) Vilket ställe hon har, och vilka goda underbara höns!!

Well, åter till kortet:



Är han inte god? Skrangliga sweetheart!! En äldre Magnoliastämpel, men ack så underbar..



Gick loss med nyhandlat bling, blommor och band och papper från Hildas, 3D-kuddar bakom motivet och "buktig" flyer för lite höjd:



Nu när det var lite mulet idag för en gångs skull fick man visst lite gjort till slut:)

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Mim...

Vilket härligt kort och den killen var ju underbar, sedan är dina blommor så jättefina!!!

Ha en bra och solig dag.

2010-07-01 @ 06:35:29
URL: http://mimstankar.blogspot.com
Postat av: Emelie

Härligt kort och visst är killen underbar. Vilken tur att stämplarna fanns kvar!

Kram Emelie

2010-07-01 @ 07:27:37
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Tack söta vad du skriver gulligt om mej:) både här och i din komentar hos mej. Blir nästan generad.

Så sant så stämplarna är HELT underbara och som sagt så kunde jag inte heller låta bli dem....men vem skulle kunna det?

För att inte prata om ditt kort....jag smäller av......shit så fint.

Jag fick inventera till 01.30 i natt ist för att göra kort:(



Största kramen till dej, Cathrin

2010-07-01 @ 08:12:18
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Petra

Jättecharmigt kort och blommorna ju för underbara.

Ha en solig och skön helg

Skogstokiga sommarhälsningar

från mig

2010-07-02 @ 15:53:38
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Petra

Hej på dig !

Tack för kommentaren på min blogg, alltid lika kul att höra från dig !!



Själv har jag också påbörjat min semester sedan några timmar tillbaka !! Sååååååååååå härligt !



Stämplen är ju för "fulsöt" tycker jag, och som vanligt har du färglagt den så snyggt som bara DU kan!



Ha det så gott.

Kramelikram från Petra

2010-07-02 @ 16:58:48
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: Pysselbus

Åhhh, vilket läckert kort! Som vanligt suck... Blir alltid tok-inspirerad av att se dina kort, kan inte begripa hur du får till dem så snyggt!



Grattis till vinsten hos StampARTic!!! Vad kul! Men så är du ju så grymt duktigt också!!!!



Ha en fortsatt underbar sommar!!!

Kram

Linda

2010-07-07 @ 07:16:33
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0