Kort till fd knutte:)

Ikväll har vi varit och firat mannens favorit-morbror som fyller 60 år. Han var en riktig stenhård knutte när han var yngre och åkte jämt nån cool hoj. Kortet han fick gick på det temat, även om motorcykeln på min stämpel säkert är bra mycket äldre än de tuffa vrålåk han körde;)



Byggt med 3D-kuddar för att få lite höjd nu när inte mina vanliga blommor passar. Hittade coola knappar från ärvda knapplådan, det står "for gentlemen" på:)



Gammalt husqvarna- märke (han är huskvarnakille) från nån uniform fick vara med tillsammans med ett metallhjärta från en blom-grupp jag fått.



Papprena är härliga (jag tröttnar visst aldrig!!) Crea Diem från Hildas Rum.

Det finns för liiiiite pysseltid nu när jobbet rullat igång på allvar, jag vill mer!! Nu lägger jag iaf sista handen vid ett nytt julkort, så sen har jag hela TVÅ stycken;) Har ju massa andra roliga projekt på gång, nån som vill låna sisådär fyra(hundra) barn, en övergiven trädgård, ett roligt men ack så tidskrävande mer-än-heltidsarbete, ett par roliga katter, stort hus, aldrig sinande tvättkorgar, tävlande ponny-dotter, plus lite till så jag bara kan pyssla och åka motorcykel? Anyone?

Massa kramar!

/P

Kommentarer
Postat av: NY Debbie

Masculine cards are so hard to do, but you did a fantastic job. I am sure he loved it

2010-08-17 @ 20:11:40
URL: http://Coastalcreations.blogspot.com
Postat av: Mim...

Skit!!! detta var inte urläcket det var STENTUFFT!!! kul att se från dig igen, men jag vill inte byta......

Ha det bra ändå!!!!

2010-08-17 @ 20:20:01
URL: http://mimstankar.blogspot.com
Postat av: Maritha

Härligt fint kort med superfina detaljer,du är så himla duktig kära du,här har du verkligen lyckats att få kortet "knutte"-tufft och ändå helt ljuvligt!! =)



Kramen

2010-08-17 @ 20:41:51
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Wrooooom.......snacka tufft, ingen match för dej att fixa ett riktigt coolt killkort, vågar inte skriva gubbkort om morbrodern läser här, fniss.



Inga spännande saker att berätta??? Va????



Min telefon är helknäpp, testa sms.

Jag "lånar" dina grejjer direkt......om du lånar mina, whohahaha.



Kram på dej Cathrin

2010-08-17 @ 21:01:25
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Helena

Kanonfint kort! Du lyckas även utan blommor i drivor. Låna grejer.... kanske ett litet hörn av trädgården där solstolen står.... och bordet till min kaffekopp... och kanske en katt att ha i knät... hihi! men det är du väl inte så mkt hjälpt av antar jag.



Kram

2010-08-17 @ 21:31:42
URL: http://helenaskort.blogg.se/
Postat av: ulla

Tack för fin kommentar...

Underbart kort, roligt när man kan ta lite annat "krafs" som finns i lådorna...

Jag gillar läderlook, köpte färdiga bokstäver i läderimitation i göteborg...coolt.Hoppas att nån beställer kort till en knutte snart ;)

Håller med om att det blir sämre med tid till pyssel när jobbet drar igång...

Ha det!!

2010-08-17 @ 21:43:09
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: oskar

märket du kallar Husqvarnamärke är inget sådant. Det är ett hemvärnsmärke som jag utifrån storleken tror har suttit på/är ämnat för rockslaget på en kavaj som tillhört arbetsklädseln, ej fältrock för på dem används/har använts kragspeglar (från och med m/59).

2011-07-08 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0