Till en vän

Hej på er! Hoppas ni har det fint i höstvädret? Sugen på en mc-tur, borde passa på nu innan det kryllar av våta halkiga löv på vägarna!
Här kommer ett kort jag gjort för Vilda stamps:



Stämpeln heter "Läsälva" och texten är så himla fin tycker jag! Stämmer inte så bra för just mig kanske som har hur många hyllmeter som helst:) Vänner däremot väljer jag noga, och tackar min lyckliga stjärna för de jag har..



Blomdriva:



Chipboardvingar och metallfjäril från Hildas rum:



Nu ska jag se om inte Cathrin kan tänkas vara hemma... De har ju blivit med hoj i helgen och jag är sååå spänd på att se den!! Inte fel om man får ta en glutt på hennes goda, goda små kycklingkrakar heller:)

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Åhhh så snyggt kort!! Dina drivor av blommor är bara såååå perfekt snygga och välgjorda!! En fröjd för ögat kära du!! =)



Kram kram

2010-09-22 @ 17:37:15
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Pysselbus

Pernilla, gumman, vilket underbart kort du fått till! Jätteläckert med de där dubbla vingarna som fångas upp av läsälvans...



Hade ju turen att träffa på Vildas Puck när de ställde ut på mässan i Avesta för ett par veckor sedan.... Kan du tänka dig att hon utsåg mitt kort till vinnare i en av utmaningarna??? otroligt!!!



Ha det riktigt härligt nu och njut av åkturen, snart är det bara pyssel... ;-)



Kram

Linda

2010-09-22 @ 19:06:18
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Vilket superläckert kort du gjort för Vilda stamps!!

Har jag grattat för DTplatsen!? Har för mig det ..hum..?? kanske inte förresten.

GRATTIS!!!!! ;)



Hoppas det blev en liten tur på hojen!

En kompis hälsade på lite snabbt under min lunch idag, å han kom åkandes på motorcykel.

Han bor i Huskvarna :)



KRAAAAAM

2010-09-22 @ 19:37:17
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Tjo ho!! Jo men visst var jag hemma, även om jag inte fattade att det ringde i telefonen först, snacka trög.

Nå, hur spännande var det att få se vår pärla?? Krakarna glömde vi ju bort, men mina STORA biffar fick du dej ju en titt på.



Som vanligt så finner man ju inte de rätta orden om dina kort......stum, öh......wow. Tänkvärda små ord, men i mitt fall är nog vännerna fler än böckerna.



Kul att ni kikade förbi, kram Cathrin

2010-09-22 @ 20:22:24
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Eva/EvasCap

Men ojojojoj, HELT underbart härligt vackert kort!!! Och vilken fantastisk mormorsstämpel här nedan. Måste haaa en sån!!! Som alltid en fröjd att kika in, här , Tack för all inspiration!

Kram/Eva

2010-09-23 @ 15:33:05
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0