Nya ljuvliga stämplar hos Hildas!

Hej på er! Efter en galen vecka med jobb, hästträningar och tävlingar får jag äntligen en sen kväll för mig själv och pysslandet:-)
Har sysslat med att börja måla två motiv från den nya serien stämplar som Angelica på Hildas Rum beställt från Frankrike! De är bara sååååå fina och jag är über-happy:):):)

Kolla den här flower power-folkan vad god den är!



....Och tillhörande Flower Power-tjej:



Suttit och målat lite inför kursen i distressmålning som jag och Angelica har på Hildas imorgon, jag är taggad till tusen! Ska bli så roligt!!

Det härliga med de här stämplarna är det finns många många fler! Så skynda och köp, tror det bara fanns 4 av varje.
 Själv köpte jag sex stycken direkt, tyckte jag hade varit så duktig och klarat gastroskopi-undersökning galant idag så jag fick få det:)

Längtar efter att färglägga de andra, love them!!

Sen har jag fått min första award någonsin!!!! Av söta rara Ulla/Himmelriket, TACK!! Ska såklart stolt lägga upp den här:-)

Back to scrapping, hoppas kanske hinna något motiv till idag. Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Klart man får så många stämplar man vill när man varit så duktig! :-) Och precis de två som du målat här var de jag köpte!!! De är ju helt underbara! Och du har färglagt dem helt otroligt fint! Jag håller oxå på och fixar med ett kort just nu, men det är lite hemligt än så länge, hihi!

Kramar!

/Helena

2010-05-05 @ 21:43:25
URL: http://helenaskort.blogg.se/
Postat av: Pysselbus

Åh, vad roligt det ska bli att se vad du gör med dessa motiv framöver! Gillar verkligen tjejen med blommorna.... Hon ser så drömmande ut! Superfint målat och lycka till med kursen!



//Linda

2010-05-06 @ 07:12:58
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Hej ! Ja man ska belönas om man varit duktig, helt klart. Härliga motiv verkligen VWbussen var nästan lite Skogstokig.



Själv är jag galet vansinnig för att jag inte kan vara med i kväll, kommer sura heeeeeeela kvällen.



Ha så kul i kväll, kram Cathrin

2010-05-06 @ 07:13:44
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Angelika

Men P gud va fina de blev, du färglägger ju bara sååå bra!!

Ser fram emot kvällen =)

Ses sen!

Kram kram

2010-05-06 @ 10:48:25
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

VIlka mysiga stämpelmotiv! Måste genast in till HIldas å titta på resterande :D

Hörde förresten rykten om att du ska hålla en distresskurs! Ehm..redan ikväll?! Var det så?!! :D

Synd att jag inte bor närmre, då hade jag dykt in!



TAck sötis för dina goa ord! glad

Lycka till ikväll!!



STOR KRAM Petra

2010-05-06 @ 12:03:03
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: camilla

Tusen tack för en superkväll!! SÅÅ duktig du är! Är så inspirerad av alla dina tips och ideer! Ha nu en underbar helg med födelsedag och allt :-)!! Ser framemot nästa kurs! Kram Camilla

2010-05-06 @ 22:58:48
Postat av: Jessika

Tack för en riktigt givande kväll igår! Jag har varit och införskaffat penslar och akvarellpapper, så här ska färgläggas i helgen!!! Kram Jessika

2010-05-07 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0