storm & sommarlovskort till en kille

Hej vänner!
Hur har ni haft det med studenter och allt? Själv har jag haft det kanon! Ååååh vad fina mina tjejer var på skolavslutningen! Hjärtat svämmar nästan över av stolthet, tänk att man får ha så overkligt fina barn:) Glada blev de för korten också!

Idag blåser det nästan storm mellan regnskurarna här. Mannen och 4-åringen åkte iväg med mc till farfars garage för att byta olja, själv fick jag lite härlig ensamtid att göra kort:) Visar här kortet till en släkting, Isak. Han slutar sexan och ska också få ett sommarlovskort. Fick nytta av mina 10 cm-remsor av cardstock, eftersom jag så ofta gör "höga" kort. Testade därför ett smalare stående staffli-kort:



Motivet är Mo Mannings skateboard-kille som är en av de nya stämplarna på Hildas Rum. Visst är han cool?



Papprena är lite blandat spill, Pion/Pysselgummans Förgät mig ej, inkido och annat. Chipboardstjärnorna är från tim holtz som jag hittat billigt i en fyndlåda:) Metallbrickan är också Tim Holtz.



Från samma chipboardsamling kommer döskallen som vi satt en liten peng på:



Niu ska jag återvända till pysselbordet en liten sväng. Här ska snickras födelsedagskort till en vän! Visar på måndag när hon fått det:)

Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Patricia/tiza67

Vilket underbart kort!! Finfina färger och jag gillar stämpeln skarpt!!

2010-06-12 @ 22:45:29
URL: http://www.tiza67.blogspot.com
Postat av: Emelie

Återigen ett helt underbart kort.

Ha en trevlig kväll!

Kram Emelie

2010-06-13 @ 21:40:25
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Hallå där!! Så fräckt det blev.....du har verkligen lyckats denna gång ..........OXÅ. Antar att det är motivet du färgla på kursen, så himla proffsigt.



Vi höres och ha en kanoners dag!



Kram Cathrin

2010-06-14 @ 06:55:41
URL: http://cathrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0