Vill ha en lång, glad, grön sommar!

Hej!
Idag har jag jobbat hemma. Hämtade en sjuk, febrig liten son från dagis igår.. Han verkar tack och lov bättre nu på eftermiddagen, så det finns hopp!
Igår hann jag i alla fall göra mitt "gröna kort" med nya distressfärgen "Bundled Sage". God, mumsig lite blågrön variant! Det ska bli ett kort till en vän som behöver muntras upp lite.



Motivet är en Magnolia-Tilda (som vanligt höll jag på att säga!) och vide-kvistarna är från Stempelgledes vårkollektion. I brist på nåt för Tilda att sitta på, så gjorde jag en bänk själv.



Den snirkliga stämpeln "Live well, Laugh often, Love much" är från Prickiform, visst är den nice?



Papper, bling, band och rosor från bästa Hildas Rum:)


Måste bara puffa lite för ytterligare en blogg, Ulricas underbara blogg med vackra, vackra LO:s och annat pyssel. Gå dit och låt dig inspireras!

Kram på er allihop :-)

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Du är ju makalös, himmel och pannkaka vilket flott kort.

Din vän kommer bli sååååååååå glad, för vem skulle inte bli det av ett kort i denna klass. Wow.



Plötsligt känns det som om jag verkligen måste ha den färgen oxå....suck.



Är fortfarande galet sur över att inte kunna komma på kursen.....sur som ättika.



Kram på dej Cathrin

2010-04-29 @ 21:51:51
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Angelika

Men du är ju bara för duktig! Vilket superfint kort! Jättesött motiv och härligt med alla läckra dekos!! =)

Stämplarna är skickade för ett par dagar sedan så jag hoppas de hinner hit innan torsdag, håll tummarna!

Trevlig Valborg och 1 maj!

Kram kram A

2010-04-30 @ 10:26:44
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Theresia

Kortet är så fint! Gillar upplägget och färgerna. Ljuvt och mysigt! Hoppas det blir uppskattat!

Hoppas att valborg har varit bra!

Kramelikram Theresia

2010-04-30 @ 22:50:10
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: ulla

Hej,

det finns något i min blogg till dej ;)

Kram Ulla

2010-05-01 @ 17:23:42
URL: http://mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0